3 anledningar för mig att fira idag :)


1. Fredag.

Fallskärmsranka

 2. Ledig dag ( det bästa som finns ) .

Corokia

3. Har sedan en tid försökt att "förminska" mig själv (vikten) och idag visade vågen att det nu finns 10,8 kg mindre av mig . Tji hoo :)


För att fira detta så köpte jag på mig ovanstående blommor hos Knutssons blommor . Kul att jag lyckades finna några lite mer  annorlunda blommor än vad som brukar finnas i deras sortiment.

Som extra bonus så hade de ett par korgar med olika sorters fröer som man fick ta av när man handlade. Astrar, Solrosor och Krasse blev mina val.

Önskar nu er alla en riktigt skön helg. !

Kommentarer

  1. Bra anledningar att fira och grattis till krympningen! Corokia hade jag i fjol men märkte inte ens när den dog. Plötsligt kändes den torr i grenverket, men då var det för sent. Så vacker.
    Fallskärmsrankan verkligen en lustig växt. Blomman fotad från sidan ser ut som en alian ; )
    Ha det så gott
    Anette

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.