Det är så kul å stamma upp :)

April 2014 
Varför kan jag inte hia mig lite innan jag sätter fart med sekatören. Jag tycker att jag borde kunna hämta kameran INNAN jag sätter igång så man har något och jämföra med. Ni vet; före och efter bilder.
Har letat febrilt efter någon bra bild så ni kunde få uppfattningen om hur det såg ut innan jag satte igång. Det gick väl si så där...

Juni 2014

Juni 2014
Fann bara ovanstående bilder. Nu undrar ni säkert vad är det vi ska titta på. Jo, det är Havtornet som har fått sig  en liten trimning. Den hade växt så mycket så man kom knappt förbi på gången som är bakom den och Lammöronen nästan trycktes bort.

Idag, Juli 2014
Här ser ni hela rabatten och jag har redan varit och klippt på Havtornet till vänster. Här syns det knappt eftersom Salvian täcker upp underifrån.


Jag rundade till kronan också medans jag var på gång.




Det hördes nästan en lättnadens suck från Lammöronen när de åter fick utrymme.Jag gillar att man nu ser igenom Havtornet. Man får en hint om att det finns något där bakom. Vilket gör att man blir lite nyfiken. Jag gillar trädgårdar som man inte ser allt med en gång och det är det som jag försöker skapa i vår trädgård.


När jag ser den här bilden som är tagen bakom Havtornet så inser jag att jag måste klippa lite mer på den sidan eller är det Lammöronen som behöver tuktas? Jag får helt enkelt gå ut och kika :)

Ha det bäst!



Kommentarer