Det får bära eller brista


Jag har burit ut plantor och burit in dem på kvällarna men nu får det vara slut med det. Har nu börjat tömma växthuset på plantor och det känns allt lite lyxigt när jag fyller kruka efter kruka med min egna plantor som jag har dragit upp själv från frö.



Påfågelblomster

Linne´Tagetes
Jag hoppas nu att jag inte har varit för snabb. Fiberduken ligger redo om SMHI spår  kyligare väder. Hur har ni gjort? Har ni också börjat tömma era plant förråd?

Ha en fortsatt skön dag :)


Kommentarer

  1. Hej jag tror du kan vara ganska lugn. Mina plantor har fått flytta ut här o där o dom verkar stortrivas med det. Dom enda som inte verkade helt nöjda var några tomater som slank med bland tagetesen. Dom har blivit lila men annars har det gott bra mvh linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.