Självlysande buske,finns det? Tydligen.. ;)


Igår, straxt efter 19:00, satt vi på vår altan och åt middag. Jag blev mäkta förvånad när jag tittade ut och så det här. 
Trädgården låg i ett dunkel men inte Havtornet. Solens sista strålar träffade bara den och det gjorde att den blev nästan "självlysande ". Ett litet "mirakel", här, i vår lilla trädgård . Det kunde man inte tro ;)



En effekt som jag inte hade räknat med men blev lycklig när jag såg den . Någon minut senare så gick solen ner och Havtornet föll in i dunklet med resten av trädgården.

Ha en skön helg och håll ögonen öppna. För vem vet vart nästan "mirakel" sker ? :)



Kommentarer

  1. Världen är full av förunderligheter och ljuset kan förändra det mest. Så vacker busken är.
    Ha det fint!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.