Underbara sol!


Idag har jag cyklat omkring med ett fånigt leende på läpparna medans jag jobbade. Tänk att solen kan göra en så glad och piggare.

På vägen hem från jobbet så stannade jag på Blomsterlandet. Jag var inte ensam där idag kan jag berätta.


MÅnga var vi som ville köpa på oss lite vårliga blommor. Jag fick med mig hem tre Pelargoner i härliga färger.Två av dem hamnade på altanen den andre i växthuset.

NÄr jag hade varit hemma en kort stund så dök min mans syster och hennes make upp.


De hade med sig ett riktigt nice rör.. Vad ska vi ha det då till? Ja, det får ni se framöver ;)


Jag fick hjälp i växthuset med att skola om lite småplantor och i mellan åt så blev det en ...


..Jäger eller två.. ;)

Vi har hunnit med en hel del men vad,  får  ni se i morgon.Nu är det käk som gäller.

Ha det bäst 


Kommentarer