Gråväder kan vara vackert


Jag tycker att det är så grått och brunt i trädgården så det finns inget kul att fota. Vad gör man då? Jo, åker till Skälby 4H. Här finns det olika djur som man kan gosa med, en stor lekplats med grill möjligheter och här ligger även Kalmars ända hund fik + mycket mer.
Den här pållen blev förevigad av mig idag :)


Sen åkte vi vidare till Stensö fiskeläge. 
Vackert trots att det är grå väder, eller hur?


Det var även folk som var ute och rodde. Kanske fiskade.


Vi får se om det blir någon snö som SMHI har lovat på Söndag. Trädgården blir lite mer "fotovänlig" när det ligger lite snö. Nu är det som jag sa bara grå/gröna nyanser. Inte lika kul..

Nu ska jag fixa till lite mat innan det är dags för kvällsjobb. 

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Riktigt vackra bilder du bjuder på! I natt fick vi ca en decimeter snö så nu är det ljust och fint därute!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en fantastisk dag! Trots gråväder. Jättefina bilder. :)
    Ha en finfin helg!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.