Kläckeberga Julmarknad

Mobilbild


  I Söndags blev det ett besök på Kläckeberga Julmarknad. Det var första året för dem att anordna julmarknad. De trodde  inte att det skulle bli så välbesökt som det blev. Till slut blev de tvungna att sätta en "vakt" vi ingången så det inte skulle bli för trångt där inne. Det är inga jättestora lokaler så de fylldes rätt så fort.
 
Vi var där precis när de öppnade så vi hann handla innan det blev allt för mycket folk. Det var inte så många utställare men tomhänta kom vi inte där ifrån.
Vi köpte Isterband, Brie ost, Julkärve och krukan som ni ser här ovan på bild. Riktiga fynd, tyckte vi :)
 
Julmarknaden var både inne och utanför Kläckeberga gamla skola. Här kan man komma och fika under vår-sommar-höst. För att få reda på öppetider och annan information så kan ni gå in på denna Länk.
Har ni vägarna förbi så är det nästan nödvändigt att ni stannar till där på en fika ;)
 
Ha det bäst!
 
 

Kommentarer

  1. Vilken fin kruka och så mysigt med julmarknad. Jag kanske borde ta en koll och se efter vad som erbjuds häromkring i år. Den jag helst ville gå på missade jag - den var redan för två veckor sedan. Lite tidigt ;)

    Ha en fin kväll!
    //Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.