Idag fick jag möjligheten att testa på ett lite större objektiv till min kamera ( 70-200). Så efter jobbet åkte jag och U till stadsparken.



Älskar "Kvackisar" ! Önskar att det kommer några hem till oss när vi är färdiga med vår damm. Önska kan man ju alltid göra ..




Ibland måste man titta uppåt för att se snygga spiror.


 När vi kom hem så hamnade linslusen Båtis framför kameran.


Nu ska vi snart tända grillen vilket  jag inte tror att vi är ensamma om  denna härliga lördag! 

Ha det bäst :)

Kommentarer

  1. Nä knappast , säg vem som inte grillade i helgen?!
    Ha en fin start på veckan å se till att köpa dej en nallesäng så de sitter bekvämt :-)))
    Kram Bittan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.