Chock!

Jag blev riktigt chockad eller kanske passar ordet  paff bättre för att beskriva min känsla som jag fick när jag tittade ut idag på morgonen. Igår var det  nästan barmark men idag ligger det ca 3 dm ny snö!


 Smultronställets tak och kvarglömda lyktor är täckta med snö.


 Jag fick en "Påve känsla" när jag såg lyktorna. Har nog sett honom för mycket på Tv:n den sista tiden ...



Min Taklökstårta ser ut och känna samma sak som jag om snön..


.. men inomhus så kämpar mina fröer på ! Nu har Hjälmbönorna kommit upp , me like:)

Tack för att ni tittade in !




Kommentarer

  1. Usch så trist det är med all snö nu när vi vill ha vår! Men det ser rätt mysigt ut på dina bilder. Förstår vad du menar med Påve-känslan...ser rätt kul ut!/ Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Visst är vitt vackert men kanske inte riktigt vad man önskar se där ute just nu:))
    Förstår att du blev paff! Dina "påvelyktor" är nästan lite söta:) Här har vi ganska mycket snö och mera lär det ska komma nästa vecka, är ganska trött på vintern nu, kallt är det också! Dina Hjälmbönor bär med sig hopp om våren som måste komma snart!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.