Överlevare.


Här har vi en riktig överlevare! Kyla, regn, snökaos, inget stoppar denna skönhet. Hon står så fint i min rabatt och söker desperat efter solen som är någon helt annan stans än här. Visst är hon vacker med sitt lilla ansikte :)

Cattis och Eiras FB-sida har blivit en av av mina inspirationskällor. På deras sida fann jag denna bild som gjorde att mina funderingar kring rosrabatten satte fart !

Källa; Cattis och Eira


Jag älskar formen på gången och lummigheten omkring. Inser att jag måste plantera ett träd eller två men det får inte bli för skuggigt för mina ny planterade rosor. Ja det kommer inte bli exakt som bilden utan jag kommer att göra mer en .... roslund. Det ska bli spännande att följa dess utveckling. Jag vet inte själv hur slutresultatet kommer att bli :)
Har ni ännu inte tittat in på deras sida så kan jag varmt rekommendera den. En varning kan ju vara på plats; den är lite smått beroendeframkallande ;)




Nu önskar Båtis och jag att ni får en riktigt skön dag! Tack för titten  :)


Ps Hos Inrednings companiets fb-sida pågår nu en tävling om en Pappelina matta. Vem kan motstå chansen att vinna en sådan? Inte jag i alla fall ! Ds


Kommentarer