Nu är det jul!!



Snön yr ute men vi sitter här inne i värmen framför Bingolottos uppesittarkväll. Julens första julskinke macka har intagits med ett gott glas öl. Nu är det verkligen jul!

Jag trodde aldrig att jag skulle hinna med det som jag ville men jag känner mig nöjd. Barnen har hjälpt till vilket underlättade massor, tack!
I morgon bitti ska jag försöka ta mig till jobbet i snön. Om det fortsätter snöa som det gör nu så lär det bli en utmaning men vad vore livet utan utmaningar ? Rätt så trist, eller hur ?
 
När jag kommer hem från jobbet så är huset fullt med släktingar. Det är första året som min mans föräldrar och bror med familj firar med oss. Mina föräldrar kommer också ( som brukligt). Allt som allt blir vi tolv stycken.

Jag har lovat mig själv att jag ska smita ut till växthuset som mellanlandning och "andas in" julkänslan. Misstänker att jag får ett trevligt sällskap där ute..

Snart måste jag krypa till sängs ( ska upp klockan fem) så jag får avsluta detta inlägg med att önska er alla en riktig GOD JUL !





Kommentarer