Onsdag

Mitt i veckan och ledig dag. När jag vaknade var landskapet vitt av frost och solen sken. Kände mig lite "lat" så jag läste tidningen länge innan jag tänkte gå ut och fotografera. Men som sagt va; man ska inte skjuta saker framför sig.. Frosten var borta, så några frosty- bilder blev det inte idag. Får se hur det ser ut imorgon.

Jag hamnade i ett antiklimax tillstånd när jag till min stora besvikelse fick se att jag har kommit upp i max mängd när det gäller foton på bloggen. Känns inte kul att radera bild efter bild. Tanken med bloggen var att jag skulle ha den som en dagbok över bl a trädgårdens förvandling. Hur gör ni? Har ni betalat extra för större bild kapacitet?

Nu ska jag  sätta mig ute och lapa i mig solens strålar. Sen får vi se hur jag använder mig av resten denna dag.

Kommentarer

  1. Skönt med "bara va" dagar, göra det man kommer på för stunden :-)
    Hoppas det blir en riktigt skön dag.

    Höstkram / Therése

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.