Award



Av Ingela som har bloggen Texasbloggen fick jag denna Award.Tack så mycket! Vad är nu detta? Jo, man ska berätta sju saker om sig själv. Det är lite knepigt men här kommer de.

  1. Jag är gift med världens underbaraste man. Vi har två härliga barn som förgyller vårt liv..
  2. Arbetar inom vården (USK). Mitt arbete är stimulerande men har blivit mycket mer stressfullt nu mot tidigare.
  3. Jag tycker väldigt mycket om trädgård och allt som hör till. Min trädgård är mitt "andningshål" där jag finner ro och får ny energi.
  4. Har alltid haft djur i min närhet. Livet skulle kännas tomt utan. Just nu har vi tre katter.
  5. Böcker läser jag så fort jag har möjlighet. Det blir mest deckare.
  6. Ibland tror jag att jag innehåller mer kaffe än vätska. Kan inte vara utan denna gudomliga dryck!
  7. Jag är väldigt hemmakär. Har inget behov av att åka iväg. Skulle jag resa iväg så håller jag mig gärna inom Sveriges gränser.
Nu är det meningen att jag ska skicka vidare denna award till femton personer.  Så många blir det inte men här kommer de :)

Susannes gård

I Tages trädgård

Rosor och ruiner

Växthusmadam

Dorinas blommor och blad

Grön skön passion

Landbohaven

Anjas Hill

Ha det så bra och ta vara på dagen på bästa sätt !








Kommentarer

  1. Tack så hemskt mycket ;)) Snällt av dig att tänka på mig!!!!
    Kul att läsa lite om dig, nu ska jag fundera på vad jag ska berätta om mig själv ;))
    Ha en bra dag
    kram susanne

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för den fina awarden, så glad jag blir! Jag har fått den en gång förut och har ett inlägg på min blogg där jag berättar lite mer om mig själv. Kul att få veta mer om dig också! Jag lägger till mig som följare och kommer gärna tillbaka. Har ju bott i Kalmar själv och har vuxit upp på Öland. :) Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Så roligt att få läsa dina sju punkter. Man får veta lite mer om folk på det här sättet. Det är intressant.
    Ha det bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.