Vatten.


Har satt igång min lilla fontän vid växthuset.


Rabarbern har satt igång och växa. Kan det vara så att de hörde att jag funderar på att flytta på dem ?

Vill ni veta vad som döljer sig bakom tegelmuren? Här kommer svaret...


..mitt planteringsbord. Mer spännande än så var det inte :)


Har gallrat bland rödbets plantorna. Har ni sett vilken fin ådring de har?



Även rabarberns blad har fin ådring.Syns extra bra i motljus. Ogräset som är under får ni försöka att inte se ;)

Det är väldigt torrt i marken nu. Har vattnat nu i ett par dagar  om kvällarna. Det får bli en runda till ikväll för det lär väl inte bli regn och åska som SMHI har lovat..

Jag har uppdaterat växthus sidan med lite nya foton så gå in där och kika!






Kommentarer

  1. Vilken fin vattenfontän den tyckte jag mycket om. Dorina

    SvaraRadera
  2. Det som är det är det bästa med den är att det inte svårt att fixa till en sådan. Två krukor och en pump, sen är det klart!
    /Sylvia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.