Oj, vad tiden går.

Nu var det ett par dagar sedan jag skrev något. Jag har haft svårt att komma åt datorn pga den röra som är här just nu. Det var tänkt att köket skulle vara klart idag men så blev det inte. Nu är det sagt att det ska vara klart på tisdag. U ska ta hit sin familj på söndag för att fira M... Det går nog bra men jag är glad att jag ska jobba i helgen. Skönt att komma ifrån ett tag.
M fyller år på måndag så jag hoppas att det är fint väder då, så vi kan äta tårta utomhus.

Utomhus så har det inte hänt så mycket. Vi har satt igång poolen så den är snart redo för M:s poolparty. Det är lite jobb med poolen men det är helt klart värt det! Väldigt skönt och smidigt att kunna bada hemma. Det bästa är när man kan ta sig ett morgondopp. Mm, jag längtar...

Jag har gjort allt jag kan för att vi ska få regn. Hängt ut tvätt, avlivat spindlar och vad händer? Jodå, det kom lite regn men för lite. Det skulle behöva småregna ett par dagar nu. Jorden är så torr så det går inte att så. När jag gräver så dammar det bara. Jag tror att jag ska gå ut och dansa en regndans.

Kommentarer