Tack alla som öppnade upp sina trädgårdar åt oss idag :)


Nu har jag landat här hemma efter att besökt fem helt olika trädgårdar.
Två av dem var på Öland och de andra tre på fastlandet.Inte allt för långt bort från Kalmar. En av dem låg till och med mitt inne i Kalmar. Gömd bakom ett plank som idag hade dörren öppen för oss .

Jag har fått mycket inspiration men även som en skrev på min Facebooksida,jag har lärt mig mer om hur jag själv vill ha det i min trädgård. För hur eller hur så är vi olika och det är det som gör det så kul att åka runt och se hur andra tänker och vill ha det i sina trädgårdar. Sedan så snor man de där idéerna som man känner att man vill göra i sin egna trädgård. Ibland snor man dem rakt av eller så gör man om dem till sina egna och det är helt ok :)

I collaget här ovan ser ni en bild från var ställe som vi var på. Jag kommer inte skriva om dem idag men jag kommer beta av en efter en den närmsta tiden på bloggen ,så håll utkik.

Nu ska jag gå ut i min trädgård och ta hand om dagens loppis fynd.


Ha det bäst!
🎔



Kommentarer