Att testa något nytt...

DoftPion

..är både kul och utvecklande.

Idag hämtade A och jag ut varsin ny mobil. Vi tog i ordentligt och tog den största vi hittade ;)


Näva
Blodnäva

Nu sitter både A och jag och "leker"med våra nya leksaker och jag tänkte att nu ska jag ge det en ny chans att blogga med mobilen.

Det gick inte bra sist och än så vet jag inte hur detta inlägg blir men men.. testar man inte så vet man ju inte.

Några bilder från trädgårdens blommor har jag fått med utan att det har kraschat. Känns positivt.

Om det skulle fungera så känns det bra att veta att jag har ett till sätt att blogga på.

                                Ha det bäst!
                                           ❤


Kommentarer

  1. Nja det blev väl si så där men visst ibland har "nöden ingen lag" och då är det här ett sätt att lösa det på.. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.