Ingen snö här så långt ögat kan nå men morgonen bjöd på rimfrost 
så jag tog med mig kameran ut på en liten trädgårds runda.


Medan jag gick runt så funderade jag på vilken rabatt/ställe som jag ska följa med månadens bild nästa år...




Köksträdgården kanske....



Nä,det får bli vår senast gjorda rabatt.Gångrabatten.

Vi påbörjade den i September och det ska bli kul och se om hur den utvecklas under årets gång.
Jag tycker att jag har tänkt igenom planteringen här. Lökväxter och plantor ska avlösa varandra. Det ska alltid finnas något att fästa blicken på.Har jag lyckats? Ja det får vi se nästa år :)

Vill ni kika på månadens bild/er för i år så kan ni kika in här.

Ha det bäst!




Kommentarer

  1. Hej!
    Vill bara sända en hälsning och säga att jag tycker din blogg är bland det bästa jag sett i den genren. Blev alldeles hänförd och fick så fina idéer till min egen blogg. Ska med glädje följa den i fortsättningen. Har naturligtvis röstat på din blogg i Besöksbloggen!
    Många hälsningar
    Eva på Ekerö

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Tack ! Vad glad jag blir!
      Kul att du gillar bloggen och att du vill följa med mig i mitt trädgårdsliv och tack för din röst på besökstoppen:)

      Radera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.