Helgens arbete är avklarat och nu sitter jag i soffan framför brasan och laddar inför veckans jobb.. Min kära gubbe fixar till mat och har hällt upp lite god dricka i ett glas till mig. Underbara man!
Trots att jag har jobbat så har jag hunnit kika in på diverse sidor (bloggar, fb) och har sett att trädgårds pysslande har tagit fart runt om i vårt avlånga land. Allt från frö sådd till rabatt rensning och Damm byggen.  Jag var allt avis på er som var lediga och kunde pyssla i era trädgårdar. Jag har min ledighet på Torsdag så jag hoppas att vädret är på min sida då så jag kan vara ute utan att frysa eller blåsa iväg. Håll tummarna för mig !
Nu vankas God middag så jag får önska er en trevlig kväll och så hoppas jag att er vecka blir riktigt bra.
                                   

Ha det bäst!

Kommentarer