Det kliar...



.. i fingrarna men jag får försöka hia mig ett tag till. Chilifröerna skulle jag egentligen kunna peta ner i jorden nu men jag har ingen riktigt bra plats. Varje år när de första föerna dimper ner i lådan så ångra jag mig att jag inte togg tag i det där ljus/lamp problemet som jag har. Jag måste fixatill något sådant men vet ännu inte vart jag ska ha det. Det lär nog inte bli någon sådan lösning i år heller. Köksbord och fönsterbrädor kommer att fyllas i år med ända tills det fungerar att sätta ut sådderna i växthuset.
Det känns som att det dröjer innan vi är där men som vi alla vet så går tiden så fort! Snart står vi där, ute med fingrarna i jorden och planterar om småplantor i vårsolen. Mmmm, det ska bli såå skönt :)

Nu ska jag klura på ur vilken vinkel mina månadsbilder ska tas i. Jag tänker lägga ut första bilden nu i helgen. Just nu är ingen vinkel i trädgården vacker...

Ha nu en riktigt skön helg!

Kommentarer