Blåsippan ute i backarna står.

Nu händer det saker i våra trädgårdar! Var dag som jag kommer hem från jobbet så är det något nytt som har slagit ut och så är det för er med antar jag. Konstigt vore det annars ;)
 Jag skulle vilja vara ute i trädgården under hela min lediga tid men är man pollenallergiker så är man .. 

Jag ska spana in era trädgårdar om en stund på era bloggar men först kommer några bilder från dagens 
runda i trädgården.







Den nedersta bilden gör mig lite konfunderad.. Vad är detta? Har inte en aning...eller är det Löjtnants hjärta?

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Hej hej! Vad vackert, det är för härligt nu! :) Ganska likt en riddarsporre också, sista bilden.
    Va jobbigt med allergi!
    Ha der gott :)

    SvaraRadera
  2. Hej hej vad vackert. Det är för härligt nu! :) sista bilden kanske kan vara en riddarsporre?
    Jobbigt med allergi förstår jag som trädgårdsmänniska o allt!
    Ha det gott :)

    SvaraRadera
  3. Sista bilden ser ut som min vita löjtnanshjärta, blir spännande nu när du fått olika bud =)

    SvaraRadera
  4. Allergi är inget kul men det är ett säkert vårtecken så det är ju bra ;)
    Ja, vi får se vad den sista bilden föreställer. Fortsättning följer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.