Äntligen !

Idag var första dagen på min semester som jag verkligen vaknade och var pigg ! Underbar känsla som jag har tagit vara på idag. Städat och möblerat om i hallen (usch vad det samlas damm bakom möbler), grundmålat borden i vardagsrummet m.m.

Igår var vi och hämtade våra fynd för dagen. På Fb finns en loppis sida och där hittade jag det som skulle sätta pricken över i:et på vår altan.


Skrållis hjälper gärna till och visar upp våra "nya" stolar. Hon trodde att det var nya klösträd till henne och Baileys. Hon ser lite "putt" ut eftersom jag precis har medelat henne att så är det inte.


Vi hade fyra stycken trästolar innan som jag skulle måla men nu så slipper jag det :) Det gäller att vara smart. Nu är det bara bordet och soffan som ska målas om.

Vi hade en jätteskön kväll igår. Jag satt ute i vårat smultronställe medans maken såg på fotbollsfinalen. Jag tror att min utsikt var bättre än hans..

Smultronstället



Man får ta vara på de här ljumna sköna kvällarna. Det dröjjer inte så jätte länge tills de förvandlas till kyliga höstkvällar.

Ps Jag har uppdaterat fliken smultronstället med lite nya bilder Ds

Kommentarer

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.