Länge sedan

Det var länge sedan jag var här inne och skrev.

Den sista månaden har varit extremt intensivt på jobbet samt att det har varit en värme ute som har sugit ur den sista energin ur mig.

Vare sig trädgård, fotografering eller bloggande har det funnits ork med. Jag har bara sett till att ta en dag i taget.


Till tufsade, trötta och lyckliga sittandes vid havet på Oknö camping

Vi hade en dag som vi hade planerat att fira innan jag skulle gå på semester och det var vår bröllopsdag den 10/7. Då hade vi varit gifta i 20 år. Känslorna för U är detsamma som då men så mycket djupare. 
Han är min bästa människa i livet ❤

Vi passade även på att ta U:s 50 års dag samtidigt eftersom det inte gick och fira den pga pandemin förra året.

Vi hade tänkt oss att göra så mycket mer inför denna dag men det blev inget alls av det pga att energin inte fanns men det blev riktigt bra ändå. En dag/kväll som jag har lagt till i mitt hjärta.


Efter det var det en veckas arbete kvar för mig och igår vid 0930 gick jag på semester!


Här sitter jag nu på smultronstället och försöker ta in att jag har 4 lediga veckor framför mig. Känns nästan lite overkligt men jag ska ta vara på dessa dagar och fylla dem med bara sådant som ger mig energi och inte med en massa "måsten".


 Ha det bäst!

Kommentarer