I Lördags hände det.



Årets Vårning gick av stapeln i Lördags. Nu när världen är upp och ned så är jag extra glad att vi körde på, Så skönt att kunna släppa allt det där jobbiga för ett tag och bara jobba med kroppen och umgås med goa människor.


Jag hade förberett väl med en lista på vad vi önskade hjälp med samt satt upp syltar där man skulle vara lite extra uppmärksam .
Listan tror jag knappt att vi tittade på men skyltarna var bra, kände jag i alla fall :)


Det är inte första gången som vi Vårade så de flesta visste från början vad som skulle göras. Vi hade några  nya saker vi ville ha hjälp med och det fick vi. Träd flyttades, träd sattes upp med stöd.


Buskar klipptes, rabatter rensades, växter flyttades, kantband sattes upp och grus kördes.


En ny rabatt gjordes på baksidan. Julrosor med m.m fick flytta dit. Jag hoppas att de ska trivas där i skuggan.


När man är några stycken så händer det massor på ett antal timmar. Vi är så tacksamma för den här hjälpen. En perfekt start på våren. Tack!

Om ni vill läsa om tidigare Vårningar så kan ni göra det HÄR

Ha det bäst!

🎔


Kommentarer