Muff rör +Fikon = Sant


Jag kan knappt minnas när jag var ute i trädgården en hel dag sist men idag blev det en heldag och det fanns hur mycket ogräs som helst. Bland annat i hörnan här vid vårt ute kök.
Det står ett Fikon där men det syns knappt. Stackar´n, så det går det ju inte att låta det vara.


När det ändå skulle röjas upp där så grävde U upp ena muff röret som vi hade vid köksträdgården. Jag har lite planer för den platsen, där den stod så den var tvungen att tas bort.
Så då kom vi på att det blir ju perfekt att sätta Fikonet där i.


Sagt och gjort nu står det där och vi hoppas att Fikonet kommer att trivas där i. Jag funderar på att vira in det med något när kylan kommer som ett litet täcke. Vad tror ni? Kan det vara smart?

I morgon kommer jag känna i kroppen att jag har hållit igång men det får det vara värt. Stressen som jag har kännt ett tag ersattes med en skön trötthet i stället. Och den känslan gillar jag :)

Jag hoppas att ni har haft en riktigt skön helg.

Ha det bäst!
🖤



Kommentarer