Det putsats och fejas. Utomhus.


På Fredag är det dags för den årliga sommarfesten, nu med mina gamla kollegor. De som jag lämnade i höstas för ett annat arbete men jag träffar dem nu med i min nya arbetsroll, vilket jag är glad för.
De kommer hit och upplägget är som tidigare år. De tar med sig det som de ska äta och dricka och vi står för utrymmet och grillarna. Jo, grillarna i plural. I år blir vi fler än 20 st så vår egna räcker inte till. 





Så nu kryper jag runt i rabatterna för att det ska se (enligt mig) ok ut. Jag har till och med lyckats få min första fästing. Den var lurig. Följde med mig till jobbet (troligen med tröjan) och bet mig vid förmiddags fikat :S
Tyvärr så gillar både de och myggor mig. Alldeles för mycket.



Hoppas att ni också har möjlighet att njuta av kvälls solen.

Ha det bäst!




Kommentarer