Solen skiner och nu ser man verkligen att fönsterna behöver putsas. Tji ho :)


Jag har visat er den innan. Min favorit kompis , när det gäller fönsterputsning. 
Jag fullkomligt älskar min Kärscher  men jag vet att ni finns, ni som avskyr den. Som tycker att den gör mer "skada" än nytta.Smaken är som baken och det är helt ok.

Den enda nackdel som den har och som alla elektriska, uppladdningsbara manicker har  , det är de har sladdar/laddare. 

Dessa har en förmåga att trassla in sig med varandra och jag kommer aldrig ihåg vilken som tillhör vad men nu har jag skaffat mig en som kan hjälpa mig med det och den har ingen laddare eller sladd ;)


En Dymo.
Nu skrivs det etiketter , både här och var. Mobilladdarna, lådor, hyllplan...

 

Nu finns det inte en chans att man tar fel. Ett bra hjälpmedel som kommer göra stor skillnad under mitt år som jag har lovat att det ska sorteras och organiseras både inne och utomhus.
Tydligen så ska man kunna köpa metallband och band som man kan stryka på tyg också...


Nu är fönsterputsladdaren uppmärkt så nu är det bara att sätta igång och putsa fönster. Tji hoo :)

Ha det bäst!

Kommentarer