Udda glas och några lökar...


Jag gillar att tänka "utanför boxen". 
Saker som är tänkta till att användas till ett visst ändamål vill jag hitta andra användnings områden till. Jag gillar inte att kasta i onödan.

Som ni vet så gjorde vi ett lite ryck i vardagsrummet för ett tag sedan. 
Bokhyllorna som har stått där flyttades upp o gästrummet.
Ni kan läsa mer om det HÄR.


 Alla Hyllor/skåp var tvungna att tömmas och jag rensade och rensade och rensade.... 
Det tog liksom aldrig slut!
Jag vet inte hur många rundor som U har åkt till tippen och det är inte klart ännu. Det blir många turer till..

Något som har åkt är naggade, udda glas. Inget att spara på, eller..? 


Som tur vad så hade jag inte varit så effektiv att alla gas hade hunnit till tippen. Nu får de som var kvar agera Hyacint glas istället :)

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Jamen så fint! Udda glas har man ju en drös av, tack för det bra tipset!
    Önskar dig en härlig fredag...
    Vinterkram från Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.