Välkommen Juli.


Juni avslutades i målarburken och Juli har startat på samma vis.


Det tog ett par år men nu har jag äntligen tagit tag i bordet på altanen.
Bordet var från början i Björk och skivan hade fläckar från diverse saker .
Jag tröttnade på att, konstant behöva ha heltäckande duk på, så nu åkte pensel, roller och färg fram.

Så fort man jag gör något sådant här blir det allmän kaos. Det är inte så mysigt på altanen just nu men som någon sa på bloggens Facebooksida, så ser det bra utanför altanen
Så varför inte koncentrera sig på den vyn istället? :)


Rosorna blommar för fullt. 
De växer som bara den, likaså gräsmattan och ogräset...
Hela trädgården är otroligt lummig och jag fattar inte hur det har gått till eftersom jag har vare sig vattnat (pga vattnings förbud) eller gödslat något vidare i år. 


Vad det än jag har inte gjort så har jag gjort det rätt :)

Ha det bäst!

Kommentarer

  1. Ja det ser härligt frodigt ut hos dig och lite avnundsjuk kan jag bli när jag läser att du inte vattnat. Här har vi kämpat på som bara den eftersom trädgården ligger på en sandplatå med bara tunt lager matjord.
    Sen handlar det förstås om att plantera rätt växt på rätt plats. Du har nog fått fullträffar!
    Bordet ser fint ut.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med! Det ser väldigt frodigt ut hos dig. Det blir lite rörigt när man håller på med något projekt, men sen blir det så fint, så fint!
    Trevlig helg!
    Titti

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.