Det är inte alls svårt..


Det är absolut inga problem med att "slänga ned" ett antal frön i en låda/kruka. 


Det är gjort på ett litet kick.



Problemet är att utrymmet för att ha lådorna/krukorna minskar fort och när de ska skolas om.. Ja då börjar de riktiga problemen! 
Jag hoppas/önskar att när det är dags för omskolning så kan jag ställa ut dem på altanen. Jag håller tummar och tår för att snön ska hålla sig långt här ifrån och den värsta kylan med förstås. Håller de sig borta så ska det inte var några problem annars så får jag hitta på en annan lösning.
Det brukar ordna sig på ett eller annat sätt i slut änden.

Jag hoppas att ni får en bra start på denna veckan.

Ha det bäst!


Kommentarer

  1. Hihihi...:) Känner igen problemet ! Men det är ju så roligt så man skjuter upp det på framtiden ;)

    Tack detsamma !
    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Samma problem här! Och det andra problemet är att ha rätt temperatur och tillräckligt me ljus. Iår har jag skaffat en växtlampa, så förhoppningsvis ska det gå bättre...
    /Kitty

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

När jag läser era kommentarer så värmer det ända in i hjärteroten.
Jag svarar på era kommentarer så snart jag kan.


Om ni inte har en egen blogg och vill lämna en kommentar så går det bra. Välj bara profilen anonym innan ni klickar på publicera knappen.