Ångest..


Semestern är slut om ett antal timmar. I morgon ringer klockan åter 05:10.. Får hoppas att jag får sova i natt. Det var inte mycket sömn natten som var.. Vaknade av att jag trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstet. Var tvungen att stiga upp. Ångest, eller hur? :S

Semestern i år blev annorlunda mot i vanliga fall. Vi brukar dra iväg med husvagnen men bilen har strulat så det har blivit kortare bilturer i stället men det har varit skönt.

När jag gjorde collaget av semestern så insåg jag att vi har gjort en hel del fast att det inte har känts så. Teater, bad, grill, träffat släkt och vänner, läst, besökt slottet, spelat kort, åkt Flundran med mera, med mera och ännu är inte sommaren slut!

U har ledigt i ett par veckor till så när jag slutar för dagen så kommer semester/sommar känslan tillbaka.

Nu tänker jag hoppa i badet och förtränga "nu-är-semestern-slut" -känslan och bara njuta av stunden!

Ha det bäst!




Kommentarer